Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 28, 2015

Lelah yang berbaloi. Berhentilah merungut

Assalamualaikum

Hari ni da 23 Jan 2015 bermakna esok genap la adik Maira berusia 20 minggu dalam perut mama.
Alhamdulillah.

This week adalah sangat mencabar fizikal dan mental aku. Hakikatnya aku lelah dengan semua dugaan. Nikmat kesihatan yang ditarik seketika cuma, betul2 membuatkan emosi aku terganggu.

Rutin harian yang padat, betul2 menguji aku. Dan aku merungut, merungut , merungut itu, ini, itu dan ini. Lagi-lagi penat.Letih!! Ah~ persetan semua bisikan jahat!!

Yup! kesian orang sekeliling aku, especially Encik suami dan puteri kesayangan. Ye, maafkan syg.Maafkan mama T_T

Sejak kebelakangan ni, adik Maira semakin aktif bergerak. Ya Allah. Keterujaan tu sama seperti Maira yg bergerak dalam perut mama setahun yang lepas..

Lelah.Lelah.Lelah. Berhentilah merungut!!!!!

Dengan nikmat kebahagiaan yang dikecapi, Suami yang penyayang,zuriat yang comel , keluarga yang sentiasa di sisi dan bakal melahirkan seorang lagi umat Nabi Muhammad (In Sha Allah)

maka...

NIKMAT ALLAH YANG MANA SATUKAH INGIN KAMU DUSTAKAN???

Notakaki:Jikakitamemberikesenangankepadaoranglainkitajugakanmendapatkesenanganitu.




No comments:

Post a Comment