Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, April 1, 2011

ph0t0ShoOt 1@kOLePeRLiS

Assalamualaikum...

Untuk entry kali ini, aku ngan berbesar hati nyew nak berkongsi about FRIENDSHIP...

kita sering dengar ex-gf or ex-bf ..TAPI kita x pernah dengar ex-frenz.. btul x???
kowang sepatutnya setuju ngan pkara nie kan.. kalu x setuju tiada paksaan K~~~



First of all aku perkenalkan dulu our photographer:




photographer selaku driver tidak berbayar kami adalah akmal haqim...
aku sertakan pi assistant tidak bergajii beliau...maisarah.

then..aku mencari pic photographer ke2 kami tapi tidak ditemui...
wahai syamimi zulkiflee..adakah kamu sudah me remove nya????

our moments...

gerak 5.30 ptg jam aku dan 5.00 ptg jam dak mai..
kami mengalami perbedaan waktu sebab ap??
ha!!! sebab kami duk jauh cgt~~~
petronas utara vs petronas selatan...

ni hasil photosh000000t pertaMA kami~~~
credit to photographer: thanx for the appreciation moments~~~



ni ala2 free style @ tolong bebaskan aku~~~
smart kan pic nie...

credit to syamimi zulkiflee, thanx yer bebeh!!!



yg nie plak versi tolong ingatkan aku~~~

~~tolong ingatkan aku kisah ku tersedar dengan saku penyeluk masa~~`-ana raffali
huhu(terlebey sudah)- lagu favourite aku...
so aku x kisah beliau menang ajl baru2 nie..
alamak terlebey sudah...
skali lagi credit to syamimi zulkiflee: thanx cyg....



dalam kami bergambar. kami turut mengadakan pertandingan imbangan badan..

kowang agak2 saper menang???
ha tu kowang cr sendr~~~

comey2 upenye kawan aku nie.. cute mute gitu...
(proud to be ur fwens lalink2 cumer...)

cdit to akamal hakim: thanx yer !!!!



ni plak versi berebut tiang..
eh!!!tiang ker???
aper ea ni????
batang ea???
bukan juga...
aku gelarkan tiang ajew la...
tiang x beraper nak tiang...

pic ni shown acara berebut tiang..
maka ada lah yg gagal untuk mendapat tiang...
boleh cuba lagi yerk mai cyg... next photosh00t plak...

credit to akmal hakim...thanx once more time..



then, aku wase bnyak sgt pic aku masukkan,,,
last pic ni kitowang snap kat restoran nelayan..
tipah tertipu...arghhhhhh
mahal btoi makanan di situ,,,,



ni pic kami terakhir pada malam tersebut kerana mimi n areda tlah melanggar kontrak bergambar secara haram di changlooooon...

ha.. ni la kengkawan aku kat UUM...
dyorang jugalah tempat mengadu, bercerita, berkongsi.. bergaduh pun ye juga...
hopefully our friendship will forever..
cdit to syuhada: xmo nangis2 ea cyg sem depan kami dah xde~~~~


PERSAHABATAN KAMI BEGITU BERHARGA(IQA,DAYA,MIMI,MAI,AREDA)

jumpa lagi yer di lain maser: papai u oll...

No comments:

Post a Comment