Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, May 23, 2011

kEnaPa PutRaJaYa????

Kenape!!!kenape!!!kenape!!!

PutRaJaYa menjadi tempat pilihan untuk berpraktikal...

First of all...

Bcoz of
*
*
*
*

ELAUN!!!

nampak mcm mata duitan kan..ahaks.. tidak ok!!

sangat penting untuk dapat elaun .

how can i survive my life without money right?????

i need money!!(brkata2 dengan semangat)

second, because of

*
*




salah satu faktor yang penting...

dan org yg akan berpraktikal ngan aku tu adalah org yg rapat ngan aku

we know each other since matriculation

tada..

she is here!!




Jiha: my name is Najiha
iM from pahang
my phone no is zero one nine nine nine three three nine three nine..


penting yer kita mempunyai kawan dimana jua kita berada..
ehe.. social life!!

THIRD..

because of my SUPERHERO

org yg boleh tlg tgok2 kan aku,
jaga aku,
kawal aku..

he my love ok~~hahahaha
(ketawa jahat)-cowi cayunk..minta ampun suke ketawa jahat(rrrrrrr)

ni la beliau yg dikatakan my superhero






eh????knaper superhero pkai formal nie????

senyum lak , xgarang pown???

slah picture nie...

jap
jap

baru la ada gaya superhero..

cer tengok tngan..mantop gitu.
...siap ngah terbang lg!!hebat!!hebat!!

(cdit to by:xmo mrah2 ea.. joke ckit2 xpew kan..ehehe,, gf mu ini memng nkal terlebey)

FOURTH
!!

because of my bodyguard..

actually adeq aku yg kompom mampu menjaga aku sepanjang aku di sana..

ni dyer adeq aku:



alamak!! cmne nie????nampak gIgI ajew...

salah picture lg?????

mana la picture adik aku nie...

tada!!!

PEACE NO WAR OK!!!

n the last reason is...

kami dikhabarkan mendapat penginapan..

but last week , company agtaw penginapan x dapat disediakan

so, kami pun cari la umah sewa..

Alhamdulillah..
patah tumbuh hilang berganti(ada kaitan kew?)

umah sewa pun dapat ngan bayaran yg sesuai ....

kerana kami masih student~~

terimalah seadanya...


SEHINGGA BERJUMPA LAGI..PAPAI

ASSALAMUALAIKUM


No comments:

Post a Comment