Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, May 19, 2011

anda KrEaTiF????SayA juGa~~

tajuk pown dak mention KREATIF..

so, ap yg akan di kongsi adlah berkaitan ngan something yg kreatif..

aku memang kreatif..hahahah(gelak jahat) sambil tangan kat dada mata pandang atas

aku sangat kreatif mengarah ..hehe


hasil dari arahan aku..

inilah hasil nya..
ehem ehem ehem

tada!!!!
comel kan?? perasan sendiri , pang!

zoom lagi cikit la...bg nampk sumer jelawat..ehe
.
.
.
.
.
.
.
.


gambar yg dah diedit oleh akak .. xnampk pun sebarang noda di raut wajah.,(ahaks.i like~~~)

hehe.. ni la jam yg di request oleh si abe

akhirnyer daku berjaya menyiapkan juga..

eheheehe(gelak kuat2 tanda puas hati)

cdit to "abg n akak yg wat ni" thanx atas jam dinding yg sgt comey nie..

dari zero jadi hero sudey.
nanti saya blanje abg n akak mkn angin kat luar umah ea~

hope my si abe berpuashati ngan curahan ideaku untuk create jam nie..


kowank yg berminat nak create hadiah atau souvenier ...mcm salah aku eja~~`

just klik SINI

jumpa lagi papai..

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment