Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, May 19, 2014

PERKONGSIAN BERMAKNA

Assalamualaikum

Semoga diberi kesihatan yang baik. In Sha Allah

PERKONGSIAN BERMAKNA untuk mommies, yg bukan mommies pun boleh ^__^.

Pernah dengar pasal TROPIKA HERBAL CREAM? This entry for some testimoni from my experience.

Sebelum tu....
Pic ehsan Pak Cik Google


Entry untuk memfamouskan Krim telon herba~ 

Perkongsian yang tidak berbayar. Free. Ikhlas dari hati gitu. haha.Poyos kau jah!!

Ok, straight to the point:
Krim ni aku selalu gunakan kat Maira.
Since Maira batuk yang agak lama hari tu, banyak alternatif yang aku dah cuba.
Siap sedut kahak bagai kat klinik.

Alhamdulillah ada member kepada hubby perkenalkan krim ni.
Aku just sapu kat dada Maira, belakang Maira. Dengan izin Allah, Maira sembuh.
Bersyukur sangat~ 
Alhamdulillah

Selain tu aku juga gunakan krim ni bila Maira sembelit.
Maklumlah Maira kan dah makan makanan pejal skg, so kadang2 aku terbancuh nestum terpekat la~boleh gitu .. 

Jadinya kalau Maira sembelit, aku sapu kat perut Maira + urut2 sikit.
Then she akan poo poo seperti biasa.

Kalau cirit-birit pun aku letak juga kat perut Maira.
Alhamdulillah, cirit-birit tu berkurang dan poo poo seperti biasa jugak.

So, aku recommend kat kawan-kawan untuk guna krim ni . Tak mahal pun, aku beli RM37.00. 
But aku tgok online RM39,90 + postage RM6.
Still murah lagi untuk kita laburkan demi kesihatan anak-anak kita.

Sorry, aku just recommend , aku x menjual ya~

Salam kasih sayang.

Jumpa lagi lain entry.

notakaki: Kitatakakanberhentimencariyangterbaikuntukanakkita



No comments:

Post a Comment