Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 1, 2010

CINTA OH CINTA


"cinta itu boleh diibaratkan bagai makan sambal belacan
walau pedas hingga mengalir air mata namun masih dimakan jua.."

ap yg kowang fham ngan lagu nie....
cinta???sambal belacan????aku pun x paham...
tapi aku wase la kan cinta tu macam ap pun berlaku, kita xkan leh lari dengan adanya cinta...

atau kowang pernah dengar lagu ni pulak...

"cinta itu cahaya sanubari
kurniaan tuhan fitrah insani
dan dimana terciptanya cinta
disitu rindu bermula.."

lagu nie ak suka...
and aku strongly agree that windu tu akan wujud bersama cinta..
ataupun b4 cinta pun kita akan ada perasaan tu.....

skang aku nak fokus cinta pertama....
kowang percaya pada cinta pertama?????
dulu aku x percaya.. but now aku wajib percaya..
huhuhuh.. ap yg dikatakn wajib tu kan...

No comments:

Post a Comment