Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 19, 2014

Wishlist ~

Assalamualaikum..

Alhamdulillah diberi kesempatan untuk menaip dan terus menaip di blog yang hampir berhabuk .
Untuk ke sekian kali nya ingin berbicara tentang whislist:
Terlalu banyak wishlist aku ni sampai aku rasa mungkin tidak tercapai dek akal warasku. Mungkin.
Mana tahu kalau bulan jatuh ke riba~~ wa!!! rezeki melantun2.. Amin... ini juga satu doakan..

Dari makanan yang aku teringin sampai ke handbag sampai ke baju , cardigan bagai!! Ah ini bukan lagi pembawakan baby comel yang sedang berzikir di di dalam perut mama.

But seriously, 2-3 weeks ni banyak yang aku teringin. itu ini.. tgok orang post pic makanan, boleh kecur air liur. Sehinggakan orang post pic baju pun aku teringin ~ perlu segera dapatkan.. Konon nya.

Sekian saja~ apa yang di wishlist kan biar lah rahsia~ Kang aku bagitau kat sini ramai plak volunteer nak belanja. Eh!! ada ke?? haha .

Apa pun keperluan Maira is a first . second. Third.. dan bakinya kalau ada bajet untuk mama Maira, akan diusahakn untuk memenuhi wishlist yang kian bertambah dari hari ke hari~

K.sehingga ketemu lagi.



Nota kaki cantik : Apa pun yang diharapkan semoga ianya dapat memberi manfaat kepada diri sendiri dan semua~

No comments:

Post a Comment